Pouczenie o odstapieniu od umowy swiadczenia uslug i sprzedaży

Pouczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży
(informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży)


Prawo odstąpienia od umowy
Informujemy, ze mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
1 w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub
2 w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy lub w posiadanie ostatniej z rzeczy, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności wielu rzeczy dostarczanych osobno lub w posiadanie ostatniej partii lub części, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w części.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować FHU FAXTEL Jacek Kołodziejczyk, Anna Kołodziejczyk spółka jawna z siedzibą przy Al.. Słowackiego 64, 30-004 Kraków, e-mail: faxtel@faxtel.com.pl, tel. +48 12 632 32 47 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej w przypadku, gdy umowa dotyczyła sprzedaży rzeczy.

W przypadku, gdy umowa dotyczyła zakupu rzeczy proszę odesłać lub przekazać nam rzecz

[nazwa produktu] …………………………………………………………………………………….……………………………..………… na adres FHU FAXTEL Jacek Kołodziejczyk, Anna Kołodziejczyk spółka jawna z siedzibą Al.. Słowackiego 64, 30-004 Kraków niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

 

Pouczenie o odstąpieniu od umowy świadczenia usług
(informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy świadczenia usług)


Prawo odstąpienia od umowy świadczenia usług
Informujemy, ze mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować FHU FAXTEL Jacek Kołodziejczyk, Anna Kołodziejczyk spółka jawna z siedzibą przy Al.. Słowackiego 64, 30-004 Kraków, e-mail: faxtel@faxtel.com.pl, tel. +48 12 632 32 47 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Konto zostaje usunięte wraz ze wszystkimi podanymi przez Państwo danymi i nie będzie możliwe korzystanie z usług świadczonych w ramach Konta.



Formularze

 

1. Formularz reklamacji towaru (pobierz)

Miejscowość, data ……………………………………………………
Faktura VAT ……………………………………………………………
Dane firmy .…………………………………………………………………………………………
Imię i nazwisko konsumenta (-ów) ….……………………………………………………………………………………………
Adres konsumenta (-ów) ………………………………………………………………………………………………………………

Reklamacja towaru

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ……………………………………………………………
[nazwa produktu]: ………………………………………………………………………………………………………………………………
jest wadliwy. Wada polega na ……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wada została stwierdzona w dniu ………………………………………………………… .
Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:
wymiany towaru na nowy na podstawie art. 561 § 1 Kodeksu Cywilnego *)
nieodpłatną naprawę towaru na podstawie art. 561 § 1 Kodeksu Cywilnego *)
obniżenia ceny towaru o kwotę ……………………………….….. (słownie: …………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto ……………………………………………………………………… ……………………………………………………….…………………………..……….. / przekazem pocztowym na mój adres  na podstawie art. 560 § 1 Kodeksu Cywilnego *)
odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ……………………………… ………………………………………………………………………………………..……………………………….. na podstawie art. 560 § 1 Kodeksu Cywilnego *)

Z poważaniem

………………………….……………………………

*niepotrzebne skreślić



2. Formularz reklamacji świadczenia usług (Pobierz)

Miejscowość, data ……………………………………………………
Faktura VAT ……………………………………………………………
Dane firmy .…………………………………………………………………………………………
Imię i nazwisko konsumenta (-ów) ….……………………………………………………………………………………………
Adres konsumenta (-ów) ………………………………………………………………………………………………………………

Reklamacja w zakresie świadczenia usług
drogą elektroniczną


Niniejszym zawiadamiam, iż w związku z korzystaniem ze Sklepu Internetowego / świadczeniem usług elektronicznych *) przez Sprzedawcę w ramach Sklepu www.faxtel.com.pl składam reklamację dotyczącą usługi:
[nazwa usługi] ……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
[opis problemu] …………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Z poważaniem

………………………….……………………………

*niepotrzebne skreślić

 

3. Formularz odstąpienia od umowy sprzedaży (Pobierz)

Miejscowość, data ……………………………………………………
Faktura VAT ……………………………………………………………
Dane firmy .…………………………………………………………………………………………
Imię i nazwisko konsumenta (-ów) ….……………………………………………………………………………………………
Adres konsumenta (-ów) ………………………………………………………………………………………………………………

Formularz odstąpienia od umowy
(należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następującego produktu:
[nazwa produktu] ………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Data zawarcia umowy: …………………………………………………………….
Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej): ……………………..……………………


4. Formularz odstąpienia od umowy świadczenia usługi (Pobierz)

Miejscowość, data ……………………………………………………
Faktura VAT ……………………………………………………………
Dane firmy .…………………………………………………………………………………………
Imię i nazwisko konsumenta (-ów) ….……………………………………………………………………………………………
Adres konsumenta (-ów) ………………………………………………………………………………………………………………

Formularz odstąpienia od umowy
(należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy świadczenia następującej usługi:
[nazwa usługi] ……………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Data zawarcia umowy: …………………………………………………………….

Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej): ……………………..……………………