FAQ

Czy oferowane produkty w ofercie sklepu Faxtel są nowe?

Wszystkie oferowane produkty w naszej ofercie są fabrycznie nowe. Produkty sprzedajemy kompletne z fabrycznym wyposażeniem. Wszystkie produkty sprzedawane są z gwarancją producenta.

 

Czy osoby kupujące mogą osobiście odebrać zamówione przez siebie towary?

Tak, każdy może odebrać osobiście zamówione w naszym sklepie towary po uprzednim potwierdzeniu terminu odbioru.

Płatność za towar można uregulować:

  • przedpłatą na nasz rachunek bankowy,
  • za pomocą płatności PayU S.A.,
  • za pomocą płatności PayPal
  • w systemie ratalnym przez firmę eRaty Santander Consumer Bank lub PayU
  • gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki,
  • gotówką w siedzibie naszej firmy.

O możliwości odebrania zamówionego towaru klient zostanie poinformowany telefonicznie lub drogą mailową. W celu odbioru towaru należy przedstawić ważny dokument tożsamości (dowód osobisty, prawo jazdy, paszport) oraz w przypadku zamówienia internetowego (sklep, allegro) dane identyfikujące zamówienie (nazwisko i imię zamawiającego lub numer zamówienia/transakcji allegro).

 

Nie pamiętasz hasła?

Jeżeli zapomniałeś hasła do swojego konta w naszym sklepie możesz skorzystać z funkcji przypomnienia hasła, która dostępna jest przy panelu logowania do konta. 

Aby skorzytać z przypomnienia hasła należy przejść krótki proces resetujący Twoje hasło:

  1. W panelu logowania należy kliknąć na link odsyłający do dalszego kroku "Nie pamiętasz hasła?"
  2. Następnie wpisz swój adres mailowy podany przy zakładaniu konta w naszym sklepie.
  3. W ciągu kilku minut na swoją skrzynkę otrzymasz mail z linkiem potwierdzającym żądanie zrestetowania hasła. Jeżeli to Ty próbujesz odzyskać hasło wystarczy teraz potwierdzić żądanie.
  4. W kolejnym i ostatnim już kroku zostaniesz poproszony o podanie nowego hasła dostępu do konta.

To wszystko! Teraz już możesz ponownie korzystać z swojego konta w naszym sklepie.

 

Czy może się zdarzyć, że e-mail z linkiem potwierdzającym nie dotrze?

Tak, w bardzo rzadkich przypadkach może wystąpić taki problem z wielu przyczyn. Jeżeli nastąpiła taka sytuacja prosimy najpierw sprawdzić czy poczta z linkiem potwierdzającym nie trafiła do folderu SPAM i nie została przez taki filtr zatrzymana lub czy osobiste ustawienia komputera nie blokują poczty przychodzącej. Jeżeli ww. przypadki nie mają miejsca prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta naszego sklepu.

 

Czy można zmienić nieprawidłowy lub nieaktualny adres e-mail?

Tak, użytkownik może sam zmienić niepoprawny lub nieaktualny adres e-mail. Takiej zmiany można dokonać logując się do panelu "Moje konto" i przejść do zakładki "Dane konta" gdzie należy uaktualnić dane.

 

Czy można zmienić dane adresowe?

Aby dononać zmian lub uaktualnić dane adresowe należy zalogować się na stronie i przejść do Panelu konta.

 

Jak stworzyć Listę życzeń?

Listę życzeń można stworzyć bardzo prosty sposób, będąc zarejestrowanym użytkownikiem w naszym sklepie:

  • Przejdź do karty wybranego produktu
  • kliknij "Dodaj do listy życzeń"

Listą życzeń można zarządzać z poziomu strony swojego konta.

 

Jak porównywać produkty dostępne w ofercie?

Porównywarka produktów działa w bardzo prosty i intuicyjny sposób. Aby porównać wybrane produkty należy przejść do karty produktów i kliknąć "Dodaj do porównania". W taki sposób należy postąpić z każdym produktem, który chcesz porównać. W momencie gdy już będziesz miał wybrane produkty należy kliknąć "Porównaj" w panelu porównywarki. Zostanie otwarte nowe okno gdzie zostaną przedstawione wszystkie porównywane produkty.

System naszego sklepu umożliwia porównanie jednocześnie 5 produktów.

 

Co to są produkty “OEM” 

Są to całkowicie nowe urządzenia, które mają jedynie zastępcze opakowanie, co nie wpływa negatywnie na ich gwarancję.