Dostawa

Zamówione towary dostarczamy firmą spedycyjną DPD Polska oraz dzięki usłudze Paczkomaty InPost. 

Wysyłka towaru zostanie potwierdzona drogą mailową gdzie znajdzie się numer listu przewozowego, dzięki któremu możliwe będzie sprawdzenie statusu przesyłki po jej wysłaniu. W tym celu wystarczy przejść na stronę http://www.dpd.com.pl/, wpisać otrzymany od nas numer listu przewozowego, a następnie zlokalizować położenie swojej paczki. 

 

Na czas otrzymania przesyłki składają się dwa podstawowe czynniki:

  • czas realizacji zamówienia (skompletowanie zamówienia, wybrana forma płatności, sporządzenie dokumentów sprzedaży oraz spakowanie paczki)
  • czas dostawy (uzależniony jest od wybranego sposobu dostarczenia paczki)

W przypadku dostępności towaru w magazynie, czas otrzymania przesyłki wynosi przeważnie 1-4 dni roboczych. 

 

Na całkowite koszty dostawy towaru składają się koszty transportu, opakowania, opłaty za wybraną formę płatności oraz koszty operacji logistycznych.

Wyróżniamy następujące koszty dostawy dla wybranych form dostawy:

  • Kurier DPD - 15 zł
  • Kurier DPD - Koperta - (wysyłka realizowana wyłącznie do kwoty 100 zł) - 12 zł
  • Paczkomaty InPost - 0 zł

 

InPost - Paczkomaty 24/7 

Dzięki Paczkomatom InPost odbierasz swoje zakupy internetowe szybko i łatwo a płacisz mniej niż wszędzie !

InPost

Wystarczy zrobić zakupy w naszym sklepie a następnie wybrać z wyświetlanej listy odpowiedni dla siebie paczkomat. Kupujący ma możliwość złożenia zamówienia przez konto InPost tymczasowe  lub pełne. Należy wybrać odpowiednią opcję podczas składania zamówienia. Pełne konto daje dostęp do wielu usług m.in. śledzenie statusu paczki. Szczegółowe informacje można uzyskać na stronie http://paczkomaty.pl/

 

Wysyłka kurierem DPD na terenie UE

W naszym sklepie umożliwiamy wysyłkę zamówień do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Przesyłki wysyłamy kurierem DPD wyłącznie po przedpłacie na konto. Dodatkowy koszt usługi to 79 zł. 

 

Uwaga!

Zalecamy sprawdzenie paczki w obecności kuriera, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz czy jest kompletna i zgodna z dowodem zakupu. W przypadku stwierdzenia szkód powstałych podczas transportu, niekompletności lub niezgodności towaru z umową zalecamy spisać w obecności kuriera protokół szkody i przesłać go niezwłocznie na adres naszej firmy lub e-mailem.